Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 29 juli 2011

Roliga dagar!

Nu händer mycket på en gång!
Idag ska vi på kalas hos tjejernas kusin Theo som fyller år. Det blir kul och spännande att se det nya huset som "familjen byggt" på Göingegården.

OCH - idag kommer Fam Bergh äntligen hem igen efter tre långa år i USA!!!!!!!!!!!!!
Min härliga goa fina svägerska som jag saknat så mycket! Och våra fina fina prinsar som vuxit så det knakar under de åren de vart iväg! Och så min käre svåger såklart!
Har så mycket tid att ta igen och det ska bli underbart att ha dem nära igen!
Ser fram emot att kunna vara med i killarnas vardag igen, följa med dem på träningar och matcher och få små snabba besök av dem... Mysigt!

Och imorgon! - kommer äntligen grannarna hem igen efter sin resa till Rumänien! De har vart iväg i två veckor och huset brevid har stått tomt och tyst.... Det gillar vi inte!

Så - vilka härliga dagar vi har nu!

Men först - brunch - mannen har gjort en stor mumsig omelett!
Blir liksom så när man har små barn som sover till 9.30!!!!!!!!!!!!!!!!