Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 28 juli 2011

Heldag på golfbanan!!!!!!!!!!

Lagom väder för att gå en runda! Ingen gassande sol, men inget regn och sval men inte kall luft - perfekt!
Underbar natur och mycket trevligt sällskap!
Häääärligt!

Nä. Jag har inte börjat golfa!
Jag har lyckligt trippat omkring i mina röda högklackade skor - brevid golfbanan. Jag och Anso besökte Bäckavattnets golfbana utanför Halmstad. Inte för att golfa, utan för att vi är medsponsorer i en serie tävlingar. Vi har fått stå och prata med och skämma bort trevliga människor med en härlig handkur - vårt älskade Satin hands. Om du inte redan testat är du närsomhelst (nästan) välkommen hem till mig för din alldeless egen lilla spa-visning :)

Nu har jag och familjen vart på en mysig promenad och det är dags att krypa i säng efter en lång men riktigt härlig dag!