Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 31 juli 2011

Njuter...

av värmen i trädgården!
Barnen leker i poolen - ihop med sötaste Tilde.
Grannarna har äntligen kommit hem igen :)

Min lillprins Milo började sin hemkomst med att springa till fönstret och ropa - MAAADDEEEE!!!
Smälter mitt hjärta då tror ni?
Såklart! Min lille goding! Han kommer hem efter två veckor och vad är det första han vill - till mig! Ååååhhhhh!

I em/kväll hoppas vi på besök från Familjen Bergh - även de nyhemkomna - fast från USA. Och till skillnad från grannarnas semester i 2 veckor så har Bergharna vart borta i 3 år!

Oj - snacka om vändning - gick in för att svara på ett mail - börjar blogga - bl a om det fina vädret - och tittar nu ut - hela himlen är mörkgrå... Muller = åska... och snart regn!....

Jaja, får avsluta här nu då och springa ut och rädda barnens kläder, handdukar och telefonen som ligger ute på bordet...