Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 6 november 2014

Vardagslyx!

Ibland får man lyxa lite!
Ta en stund och bara andas.
Nästa gång ska jag tacksamt använda den underbara koppen jag fick i present ihop med burken jag lyxade till det och köpte idag!


Droppat in många fina presenter på sistone :)
Här är bara några av allt fint vi fått!


Vilken superpresent va!! Underbart!!





Allt det fina på bilden ovan och under kommer från en underbar vän och fantastisk designer - Sök upp SB Studio!





Presenter är lika kul att ge bort som att få!
Jag tycker verkligen det!
Äääälskar att köpa presenter och tycker det är kul att få.

Fast egentligen är inte presenter det mest värdefulla man kan få eller ge.
Det finaste du kan ge bort är din tid!
Omsorg, uppmärksamhet och engagemang

Men om man nu vill förgylla en redan varm relation så är ju presenter alltid kul ;)
Poängen med presenter är ju dock aldrig prislappen.
Eller att få bara för att få. Utan tanken bakom!
Det kan vara något litet, som en egen-ritad teckning, en hembakad kaka, en handplockad blomma eller nåt litet personligt man fastnat för i någon butik.
Huvudsaken och kärnan är när man ger eller får något som passar personen perfekt och som ges med värme och en tanke bakom!






- Posted using BlogPress from my iPad