Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 7 november 2014

Biljetter!!

Uppvuxen med tonerna av Carolas stämma!
Sveriges vassaste röst om ni frågar mig!
Alla har nog en åsikt om denna färgstarka kvinna. Men de allra flesta håller iaf med om att hon sannerligen kan sjunga!

Som en av deltagarna i årets Så mycket bättre har hon fått mig att kika på några program. Hon och Ola Salo är mina favoriter.

Idag släpptes biljetter till Carolas kommande turné!!!
Som av en slump fick jag veta om denna konsert och biljettsläpp via Instagram igår! Tack Ida!

Så, idag höll jag koll på tiden och var snabbt inne och köpte biljetter till Göteborgskonserten!!!
Lyckliga jag!! Lääängtar!!

Var så länge sen jag var på konsert.
Den bästa jag vart på var antagligen Carolas. Jag har vart på hennes 20-års-jubileums-konsert och en julkonsert. Båda var magiska!!

Borde gå oftare på konserter. Och musikaler. Helt klart!






- Posted using BlogPress from my iPad