Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 17 november 2014

Gör mig sällskap!!!

Varför?!
Om du har barn på Vidhögeskolan och vill ha möjligheten att tycka till om hans/hennes/deras skolgång.

Föräldraföreningen består av föräldrar till barn på skolan och har kontakt med rektorerna.

Jag gick med för att ha möjligheten att påverka våra barns skolgång.
De ska ju faktiskt gå där några år, och skolan ligger till grund för deras framtida yrkesval m.m.
Man kan ju påstå att barnen spenderar mycket tid där och därför är det viktigt för mig att vara delaktig och tycka till om skolmiljön.

Följ med du också om du har barn på Vidhögeskolan!
Häng med och lyssna och tyck till!
Allas röster är viktiga!!


- Posted using BlogPress from my iPad