Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 17 november 2014

Paket!!!

Postorder!!
I love postorder!!
Kul och smidigt!!

Idag kom ett paket!! :)
Från en av mina favoritwebshopar!
www.systerlycklig.se
Där finns på tok för mycket skojigt!


Pricken över i !!!
Alltid fint inslaget, och med ett personligt meddelande.


Så, vad låg i ?!
Jo, en rulle grått mjukt natursnöre! Mkt bra att ha!
En luffarslöjdsadventskalender. 24 små krokar att hänga små paket på. Fast jag ska ha den till nåt annat. Vad har jag inte bestämt än.
Men sånna funkar finfint för ex smycken.

Och - huvudprylen!!!!
En adventskalender av julstrumpor!!!!!
Wiieeee!!!
Älskar julstrumpor!! Så fint och mysigt! Men svårt att hitta riktigt fina, så när jag hittade denna blev jag kääääär!!!
Helt klart en onödig investering kanske.
Men så kul! Och den kommer bli såååå fin när jag väl hängt upp den :)

Lääängtar till jul i år.
För första gången sen mamma gick bort kan jag verkligen säga att jag längtar efter julen med värme och glädje!


- Posted using BlogPress from my iPad