Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 11 februari 2013

Valentines day coming up!

Alla hjärtans dag 2013 Erbjudande!
Välkommen att hitta den speciella presenten!
Varför inte ge bort en timmes lyx med ansiktsbehandling och skräddarsydd makeuprådgivning toppat av ett presentkort som din vän kan köpa sin favoritprodukt för!
Vill du bara ha fina presenter så hjälper jag dig såklart gärna med det!
Hudvård, makeup och spa-produkter av högsta kvalité :)
Bäst av allt!
Min Alla-hjärtans-dag-present till dig är en hemlig liten gåva när du handlar presenter hos mig, alt en extra present på makeuprådgivningen :)
Erbjudandet gäller för beställningar och bokningar t.o.m torsdag






- Posted using BlogPress from my iPad