Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 26 februari 2013

Snyggt!!!

Vår gröna heltäckningsmatta är kanske inte det snyggaste jag sett... Eller väggarna som kantar trappan... Tanken är att de ska bli vita. Jämt vita. Nån dag. Tar vårt hus med ro. Lägger tid och energi på familjen och att försöka hålla huset hyfsat. Finns såklart drömmar, tankar och planer på vad man önskar göra med väggar, tak, golv och inredning... Men men, ingen stress... Det får ta den tid det tar...

Hur som helst. Bilden är ju inte i första hand tagen på varken trappan eller väggen (som Mira hjälpte mig att måla när hon var typ 3 år)

Utan bilden är tagen på vår lilla tjocka katt!
Syns kanske inte sååå tydligt här, men nu är hon bra rund!

Vi väntar och väntar att på Shimmers kattungar ska komma ut! Så spännande!!! Längtar!!!


- Posted using BlogPress from my iPad