Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 3 februari 2013

Gör mig sällskap





Hon är sååå bra!!! Har bara hört så mycket gott om Pamela! Ser verkligen fram emot att få träffa henne och lyssna på det hon har att säga!

Årets första tjejkväll i Viskadalskyrkan kommer bli såååå grymt bra!!

Oavsett vad du har för tro eller inte är du så varmt välkommen att göra mig sällskap!
På våra tjejkvällar (och familjekvällar) samlas alltid olika härliga människor. En del går i kyrkan ibland. En del inte alls annars. En del delar den kristna tron mer eller mindre medan vissa inte har nån uttalad tro alls. I Viskadalskyrkan är du välkommen ändå.

På tjejkvällarna är det alltid något intressant tema som berör. Ofta är en gäst inbjuden. Så, anmäl dig och följ med vettja!
Läskigt att gå själv? Ring mig så gör vi sällskap :)
Självklart kan du ändå ta med din mamma, syster och vän. Men skynda och anmäl inte det är fullt!!


- Posted using BlogPress from my iPad