Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 7 februari 2013

Shoppinglycka!!!

Åter igen hade Josefine utförsäljning för sitt underbara Lilly of Sweden!!
Kläder, väskor och accessoarer till sjukt bra priser!!
Denna gången fokuserade jag bara på kläderna! Älskar väskorna, sjalarna och smyckena men framför allt klänningarna och koftorna!!

Bilderna blev inte så bra, men dagens shoppingfynd med prislappar på 50-300:-..



Underbara färgklickar att bära till sommarens solbränna!!
Mjuka, sköna och snygga!!




Två långa härliga klänningar! Den vita har jag sen innan, fast i en ljuslilarosa nyans!!



Bilderna är som sagt inte perfekta... Men... En vit spetsvolangklänning och en mjuk skön svart kofta i sammet!


Och sist, mina favoriter!!! En puderrosa spetsklänning i skirt mjukt material och en snygg svart festklänning med lite glitterpaljetter!!!

Tyvärr orkade jag inte trängas med alla i det lilla provrummet, så alla plagg satt inte riktigt som jag tänkt... Men men... Så är det ju! Snygga var iaf alla plagg, bara jag som får ut och träna lite ;)

Och är du nyfiken och vill ha nåt nytt snyggt lyxigt för en snäll peng, eller kanske behöver du en ny sjal eller en ny snygg väska... så har du en ny chans på lördag. Klicka in på www.lillyofsweden.se eller sök dem på fb så får du info om tider och adress :)


- Posted using BlogPress from my iPad