Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 16 februari 2013

Mello. Del 3.

Från vackra Skellefteå där pappa kommer från!
Vem vet, kanske blir en sväng dit i sommar?! Hoppas det! Var länge sen jag var uppe. Vore kul att se Skellefte ihop med familjen...

Fast. Alltså.... Mello då. Del 3....
Var ju inget bidrag som jag tyckte var sådär WOW!...

Kvällens resultat var väl sådär?!
Hur kunde Ravaillacs (hette de så?!) gå vidare direkt till final?!
Sean banan spelar ju i en egen liga - som barnens favorit.
Men vilka är det som röstar på gubbarna?!
Då dammar jag hellre av den där skämtlåten med Marcoolio och Linda Bengtsing...

Bäst ikväll var Danny och Gina!
Gillade hennes klänning!

- Posted using BlogPress from my iPad