Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 20 februari 2013

Missbird.se

Dagens tips!!
Min vackra och kreativa vän Olivia har en underbar sida med webshop sär hon säljer sina läckert virkade accessoarer!

Mitt första armband är i färgerna rött och svart, prytt med en fin silverknapp!



Klicka in på www.missbird.se och hitta din favorit bland alla färger och modeller!
Du kan även skaffa dig matchande örhängen!

Undrar vilken modell som blir din favorit?! Mitt nästa armband blir nog ett med spets... Kanske rosa armband med svart spetskant?!










Och du, skynda dig! Just nu har hon ett specialerbjudande!!

- Posted using BlogPress from my iPad