Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 9 februari 2013

Mello 2013

Ja, nu säger inte jag mello egentligen. Men det var lättare att skriva...

Hur som helst, min åsikt är den att man borde föra som förr. Ta de bästa låtarna och bunta ihop dem till ett enda program. Men, visst, kan förstå charmen att många städer besöks och fler artister får möjligheten att synas. Vi missar alltid både ett och två av dessa avsnitt och röstar inte, mer än möjligen i finalen...

Förra veckan såg vi inte. Men idag kollade vi. Tjejerna väntade bara på Sean Banan... Han är ju ett fenomen i en helt egen klass!

Jag tyckte bäst om Erik och Tone. Trallvänlig skön låt! Tyckte Anton var duktig! Söt. Som en liten mix av Brolle, Erik Saade och Justin Bieber! Honom kommer vi se mer av! Låt nr två, med den söta tjejen Felicia var bra! Jätteduktig tjej med stark röst. Henne tror jag med vi kommer se mer av!

Och så, Louise Hoffsten!! Wow vilken kvinna!!! Vet inte vilka ord jag ska använda! Verkligen fantastisk! Stark, vacker och så otroligt begåvad! Blev väldigt glad när hon gick direkt till finalen! Så rätt!!

Och jo, som ni förstår var kvällens stora favorit Bananen! Barnen tjöt glatt när han gick vidare! Nu hör jag skratt, fniss och - Na na Copacabanana!! I hallen... Suck!! ;) Den kommer jag få en överdos av misstänker jag!

Och såklart. Måste ju bara påpeka att jag tycker att Gina och Danny är grymma som programledare! Gör ett riktigt bra jobb! :)



- Posted using BlogPress from my iPad