Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 20 februari 2013

Tagxedo!!!

Wiiiieeehooooo så kul!!!
Min nya lekplats!! ;)
Ska sätta nåt fint i ram till varje tös... Och tänk sen att skicka iväg och få tryckt på canvasduk. Eller skriva ut på overheadplast och sen spegla upp på en vägg och måla....




















Jag kan inte använda Tagxedo på min iPad. Bara i datorn. Jag trycker på create. Börjar med att trycka på Load och välja vilka ord jag vill ha med. Och kan sen hoppa mellan att byta form (shape), färger (theme) och typsnitt (font) Bara att testa dig fram!
När jag är klar och vill skriva ut mitt alster (eller spara) så trycker jag på Save/share och vidare till print! :)

Enjoy!



- Posted using BlogPress from my iPad