Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 28 september 2014

Full...

Tiden alltså...
Så var dagen här! Dagen för utsatt beräknad födsel. Den dag jag aldrig tidigare nått...



Men nope - fortfarande inget på gång.

Mirabelle och Mathias åkte precis iväg.
Mira och Veddige ska spela fotbolls-cup idag! Jättekul!
Svårt val - men den här gången valde jag faktiskt att stanna hemma.
Jag brukar ju annars vilja vara med på tjejernas aktiviteter.
Men kroppen värker och är både tung och trött...
Mysigt för pappan och Mira med egentid också.
Jag, Nellie och Norah stannar hemma.
Kanske blir det lite bakning sen?

Full fart för Mira idag som inte ens hinner vara med på hela cupen.
I em blir det efterlängtad ridlektion igen!
Våra fina tjejer älskar verkligen sina ridlektioner!
Ser ut som att vi kanske får 3 häst-tjejer!

Och på tal om graviditeten igen. Denna är inte lik nån av föregående alls! Och jag har inte haft rätt om nåt. Så, vem vet.. Det kanske trots allt är en liten kille där inne?! Jag tror fortfarande att det är en tjej. Det spelar oss ingen roll, men min känsla säger att det är en liten tös till. Men, som sagt så har jag inte haft rätt om nåt denna gång.
Spännande är det iaf!
Längtar lite mer för var dag som går! Och hela tiden kommer vi närmare stunden då det äntligen är dags att få möta vår lilla skatt som kommer göra vår familj komplett!




- Posted using BlogPress from my iPad