Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 23 september 2014

Beloved


Börjar min comeback med att bjuda på två underbara bilder från en härlig sommarkväll!
Familjen vid havet ihop med bästa fotograf Karin Linde och hennes kamera!
Helt fantastiskt att få bli fotad med sina älskade av en så proffsig fotograf. Jag trivs ju normalt sett bakom kameran, men Karin kan verkligen konsten att få en att känna sig avslappnad, naturlig och bekväm även framför kameran!
Ett av "knepen" var att hela tiden samtala, eller ha en tanke eller känsla med sig hela tiden. Karin ställde små frågor till oss under tiden hon fotade. Frågor som gav eftertanke, triggade nåt varmt minne eller något roligt... På så sätt kunde hon få fram och fånga äkta känslor på bild!!! Wow!!!

Vi tog bilder på hela familjen ihop.
Kul att ha bilder där både mamman och pappan faktiskt är med samtidigt!
Det blev syskonbilder och några på bara mig och Mathias!

Inte nog med att Karin kan få en att känna sig avslappnad framför kameran - hon har en underbar hand med barn också!
Ni som är föräldrar vet vad jag menar när man jag skriver att man normalt sett under en familjefotografering skulle ha fullt upp med att hantera och samla sina barn och fånga deras uppmärksamhet!
Det behövdes inte denna fotosession! Karin jonglerade både oss föräldrar och barnen! Gav dem små uppdrag och uppgifter eller tankar att ha med när de fotades. Eller när jag och Mathias fotades! Fantastiskt!!

Så, ja, jag kan varmt rekommendera en Beloved-fotografering med Karin!!
Ni hittar henne i Varberg - på studio Don't Blink!












- Posted using BlogPress from my iPad