Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 2 augusti 2012

Virginia Pihlblad!

Mina damer och herrar!,
Jag bockar, bugar, niger och lyfter på hatten för Miss Virginia och Skybenders Bluesband!
Säger bara kort å gott - WOW!
De bjöd på en grym kväll!!!

Grymt stolt!
Hon är inte bara en väldigt nära vän, utan råkar uppenbarligen även sjunga som en gudinna!
Nog för att jag hört henne innan - men inte så här!
Rivigt, rockigt och rykande hett!
Kick-ass-awsome!
Högsta betyg med guldstjärna!








Tackar vänner för en riktigt go kväll!
Nästa gång kommer jag dock ta plattåskor med höga klackar - inte Converse. Är man två äpplen hög bör man ta alla extra-cm man kan få om man ska vistas i folksamlingar och vill både synas och ses ;)
Märker att jag är både ringrostig och orutinerad på utgång ;)

Men, såååå glad att jag åkte in!

Ringde i öronen när jag kröp i säng med ett leende ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone