Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 21 augusti 2012

Me!

Eftersom jag befordrat mig själv ett skutt uppåt på karriärstegen så bad huvudkontoret om profilbild på mig till både tidningen och för kommande event.
Började bläddra bland mina bilder i datorn och insåg att jag inte är med på så många bilder. Dessutom så skulle jag ju ha vit bakgrund och i min dresscode...
Gjorde ett litet mesigt försök att ta kort hemma mot en vit vägg... Men nope - blev inte som jag ville...
Nä, ska man göra vissa saker och vill göra dem riktigt bra så får man vända sig till ett proffs!
Jag ringde bästaste fotografen och vännen Karin Linde. På kort varsel fick jag en tid för profilbildtagning!

Väl där i dresscode och så, så kommer jag ju ihåg en av anledningarna till att jag gärna tar kort. Jag föredrar att vara på den sidan av kameran ;)
Men Karin - med sin härliga side-kick Olivia, guidade mig och några bilder togs! :)

Idag fick jag resultatet! Skumt att sitta och titta på bilder på sig själv på nåt vis. Man blir ganska kritisk. Inte till bilden, men man synar sig själv... typ...

Och vad tycker jag då?! Jo, att Karin som vanligt tar fina kort! Så nöjd med mina nya fina proffsiga bilder!
Tusen tack fotograf Karin Linde på Don´t Blink i Varberg! Du är bäst!

Och  - Olivia, du är verkligen en så härlig tjej och har både talang och kreativitet! En dag kommer du med bli en grym fotograf - om det är det du önskar! :)