Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 10 augusti 2012

Goda vänner!

Har du som jag underbara vänner. Och ibland inte får tiden att räcka till. Tiden rusar iväg och det kan ibland gå månader sen ni sågs.
Men om det är en nära äkta go vän så känns det som ni sågs igår när ni väl träffas! Enda som tydligt visar hur länge sen ni sågs är hur mycket barnen vuxit!
Jag har en sån där vacker underbar vän som jag tycker så mycket om! Så trevligt att ses... Dricka kaffe och prata om livet medan barnen leker.
Hon heter Andrea och förutom att hon är en toppentjej så älskar jag även det vackra hus hon och familjen bor i och deras sköna trädgård!











Lyxigaste gofikan/brunchen väntade oss när vi kom!


Andrea har öga för detaljer! Vintage! Älskar't!


Och denna skylt är ju klockren!



- Posted using BlogPress from my iPhone