Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 15 augusti 2012

Kantareller!!

Åh! Doftar ljuvligt!!
Nyplockade?! Ja, de är de säkert!.... Men inte av mig. Förutom långa ridturer i naturen är jag inte riktigt i min rätta natur (haha) ute i skogen... Men skulle gärna prova livet ute i skog och mark... Kanske... Nån dag...
Hur som helst så kommer allt mumsigt från naturen på ett eller annat sätt!
Människan borde faktiskt bli bättre på att ta hand om naturen. Vi borde lära oss mer och skapa oss en större förståelse och skaffa mer kunskap! En dag kan det vara för sent att komma på att pengar inte är allt... Ok, ber om ursäkt för klyschan och dramatiken i meningen. Men så är det faktiskt...


- Posted using BlogPress from my iPhone