Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 23 augusti 2012

Fotomodeller - igen!









Stuga på campingen var bokad. Vi satt i bilen på väg till Skara sommarland. Satt i baksättet och bläddrade på luren. På fb ser jag att fam Alminger är på väg samtidigt. Skickar sms! Kul! Vi ska höras av och ses!
Ser även på Instagram att Fotograf Jesper Anhede även han redan är på Skara sommarland.
Det var via honom vi fått säsongskort till år. Eftersom vi var med som modeller - förra året.
Skickar ett meddelande till honom om att vi är på väg upp. Skriver att det är kul att han är där samtidigt - av en slump, samma dag som vi - igen!
Får svar. han undrar om vi ska bo på campingen. Svar ja! Och ihop med vänner som är på väg upp med husvagn. Han undrar om han får ta bilder på oss vid campingen.
Eh - ja! Såklart! :)
Kul grej! Även om inte jag är särskilt förtjust i att vara med på bild själv.
Hur som helst. Vi bestämmer att vi ska höras av.

Väl framme så leker vi hela dagen på sommarlandet och har kul! Frammåt kvällen installerar vi oss i den lilla stugan. Har under em haft sms-kontakt med både Jesper och Almingers.
Vi har en träff.
Det blir en del bilder. Väldigt trevligt!
Idag kom bilderna! WOW så kul!!!
En del redigerade och klara att användas, och en del helt oredigerade...
Den på Stina och Meja råkade jag ta medan jag höll hans kamera medan han hämtade nåt i bilen. Vågade dock verkligen inte röra några inställningar.... ;)

Även om jag älskar spontant, så ser jag ju att om vi planerat lite så hade nog jag valt andra kläder, samt antingen klippt luggen på mina gryn, eller iaf haft med hårspännen till deras långa luggar.
Stackars barn -de ser ju en aning "ovårdade ut", och så ser du ju inget!! Men verkar iofs lika glada ändå ;)

Hur som helst... ska inte vara så kritisk. Bilderna är ju bra!
Jesper är en helt fantastisk fotograf - kan verkligen rekommendera att klicka in på hans hemsida och bläddra i hans portfolio! Underbara bilder!!!

Och Skara sommarland - ja, vad kan vi säga om det stället?!
Vi älskar det!!!
Men kan rekommendera att åka dit i början eller slutet. Iaf inte under den mest intensiva högsäsongen.
När vi vart där har det vart väldigt korta köer så vi har kunnat åka hur mycket och vad vi vill! :)
Allt ingår i inträdet och man kan ha både fika och lunch med sig!

Vi ser fram emot att åka dit nästa år med!!