Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 18 augusti 2012

Äntligen!!!

I mitt jobb har vi en dresscode när vi jobbar. I den ska vi t ex ha svarta skor med hel tå och klack i valfri höjd.
Inte så svårt att hitta just sånna snygga kan man tro. För alla er med storlek 36-38 är det nog ett hyfsat bra utbud. Men har man minisizefötter i strl 35 som jag har man i-landsproblemet att hitta snygga välsittande skor över huvudtaget! Och nu när sidan jag köpt 90% av mina klackisar lagt ner måste jag som alla andra söka i vanliga butiker. Och tro mig - jag har letat efter de perfekta jobbskorna. Hittat en och annan snygg - för typ 1200:- och uppåt... Saftigt!!
Men - idag svängde vi in på outletten bakom Babyhuset i Varberg. Egentligen för att hitta sandaler till Mathias. Kan verkligen rekommendera er med strl 37 att åka dit om du gillar Replays klackar!!
Jag hittade 1 par svarta Replay-klackar i strl 35. Med hel tå. Som satt perfekt! Snygga svarta satinblanka med gulddetaljer!! Precis som min nya snygga MaryKay-kavaj! Äntligen!!!
Min man köpte dem till mig!!! Tack min prins!!



- Posted using BlogPress from my iPhone