Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 19 augusti 2012

Känslor...

Wow! Vilken underbar dag vi haft! Hela familjen inkl min lille far har spenderat denna soliga dag på Skara Sommarland. Kanske var det sommarens sista riktigt sköna dag?! Kanske inte. Hur som helst var det sista sommarutflykten.
Har vart en jätteskön dag med karuseller, korvgrillning, bad, glass och en liten chokladvinst!
Det är dessa dagarna man minns. En dag jag njutit av. Och samtidigt som man sitter där med blå himmel, små tunna fluffiga vita moln, strålande värmande sol med lyckligt lekande barn och både en man och far med leende på läpparna kommer det där stinget i hjärtat. En dag som denna hade du älskat mamma. Du fattas mig. Du fattas oss. Jag hoppas och tror att du ändå var med oss och kände värmen och kärleken...
Inget stort jag grubblat över eller som fick mig på dåligt humör. Bara den där stunden, den där tanken, det där stinget av saknad som liksom tittar förbi titt som tätt....
Hur som helst, ler och blir varm i hjärtat - vilken underbar dag vi haft!




















- Posted using BlogPress from my iPhone