Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 5 juli 2012

What a lovely day!

Började dagen hos min nya kollega Sofia!
Vilken härlig tjej, go familj och underbart hus!

Sen hem och njuta av svenska sommaren i trädgården med Rosanna, Nova, Tilde och Milo.
Mys med sol, bad och lunch!

Sen kikade även Rebecca in med lilla pärlan Leah!

Hela trädgården full! Nice!!

















Efter att vänner och söta barn traskat hem så åkte jag och sessorna med Anton och Helene till McDonalds och mötte Mathias!
Åt tillsammans innan vi åkte en sväng till Varberg och gick på torget! Försåg oss (eh barnen) med ballonger och sött sliskig klibbig sockervadd!
Gott tyckte barn - kladdigt tyckte jag ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone