Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 17 juli 2012

Bättre än Bieber & Darin!

Surprise!!!
På söndagkvällen sa Mathias att jag skulle få en överraskning vid nio- tiden.
Jaha, kanske Justin Bieber?! Fast hur kul är han då?! Jag är inte sååå övertygad. Nääää, han kan jag lätt klara mig utan...
Darin då?! Hmmm, mjo! Han kan ju få hälsa på! Funkar...

När klockan äntligen var runt nio hade jag glömt. Men en grå Saab stannade utanför. Märkligt tyckte jag!
- Det kommer nån. Du kan väl öppna Madde, säger Mathias.
Jag som glömt min överraskning var förbryllad och indrade vem som spontanhälsarpå en söndagkväll!!
Går till dörren. Och vem står utanför?!
En underbar vän jag inte träffat på 2 år!! Sist vi sågs var hos mamma på sjukhuset!
Lillbrorsans ex Madde!!!!!
Vi har hållt kontakten sen det tog slut och hörts av med jämna mellanrum!
Saknat denna solstråle! Goa härliga Madde! Gott att ses igen!

Vi besökte graven....








Myste!


Besökte Ikea!





Och umgicks med Rick Bella och Lucas! Myyysigt!!!















- Posted using BlogPress from my iPhone