Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 24 juli 2012

Framme!

Intressant att bo lite enklare! Helt och rent. Inte riktigt som att bo på hotell som alltid är den här prinsessans förstahandsval ;)
Men helt ok! Och viktigast av allt är sällskapet ju :)





När inte kaffekokaren funkar....
Och som sagt, inte den standard jag helst föredrar... Men, ja.. Helt ok :) Fungerande tv, sängar och kylskåp ju :)






Min välfyllda Roll-up-bag är alltid med :)


Välkommen in i köket :)


Keepcupsen! Nydiskade :)


Vi gjorde en dubbelsäng till familjen och morfar fick egen säng i fotänden :)


Hotellfrukost innan dagens äventyr!


- Posted using BlogPress from my iPhone