Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 10 juli 2012

Heaven is a place nearby...

Då och då, varje dag hajar jag till. Känner det där bekanta stinget i hjärtat. Liksom hugger till. Hålet gör sig påmint och saknaden infinner sig. En tung slöja av oerhörd saknad sköljer över mig... Ibland ett ögonblick, ibland dröjer sig känslan kvar...

Du borde vara kvar. Du borde inte blivit sjuk. Du borde inte lämnat oss. Du fattas mig!

Saknar dig så otroligt mycket!
Älskade mamma!
Ingen är som du!

Torkar en tår och tröstar mig med tanken på att i himlen är alla lyckliga och friska! Ingen smärta, inget lidande finns där.

Tacksam för alla stunder jag fick med dig! Tacksam för allt du gav... Så många varma fina minnen!

Heaven is a place nearby.
En dag ses vi igen!

I mitt hjärta och tankar finns du varje dag!
Så älskad... för alltid!




- Posted using BlogPress from my iPhone