Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 4 juli 2012

Vänner...

... och familj är rikedom!
Underbara fina Sofie och mitt lilla W hälsade på igår!
Vi njöt av underbart väder och lyxade med god lunch i form av korv och stuvade makaroner ;)
Sen tog vi en sommarfavorit - jordgubbar med grädde!
Just lovely!





Jag satt och kisade i det starka sol-ljuset... Mira var snäll och lånade ut en keps!



Fina Madde promenerade förbi med sin mammas hundar till allas glädje!
Mest glad var lille W!
Aldrig hört honom skratta så!
Vad är mer underbart än ett litet barn som skrattar så det bubblar i hela kroppen!!!


Sen fick visst nån en flashback och saknade sin vovve... Ett husdjur kan bli sååå mycket mer än "bara ett djur". Vi som haft en fyrbent vän vet...

- Posted using BlogPress from my iPhone