Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 21 juli 2012

Alla hemma?!

Nä! Absolut inte ;) Jag föddes så!

Eh. Var ju iofs inte mig rubriken skulle handla om. Utan kidsen!

Så ovant och konstigt det är när 1-3 barn fattas. Igår cyklade Mira med morfar hem efter grillfesten. Mysigt! Han är världens bästa!

Man kunde ju sova på en yta bredare än 1 decimeter i natt! Skönt ;)
Vi frukostbordet dukades bara till två vuxna och två barn.
Märkligt! Märks tydligt när någon fattas!
Sen såg vi genom fönstret när Mira och morfar kom cyklandes!
Lycklig tjej :)
Och sen var ordningen i huset återställd! Skönt att ha hela familjen samlad!


- Posted using BlogPress from my iPhone