Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 4 juli 2012

We did it!!

Nu är jag tillbaka från min intensiva rosa jobb-bubbla!
Och min kvalificering?!
Jodå, nätt och jämt! Med en grym slutspurt så klarade vi vår deadline! Ja, nu skriver jag vi, för utan mitt fantastiska team hade det inte gått!
Nu är jag skönt slö och bara väntar på att alla siffror ska stämma och registreras!
Sen - fira!
Sen, semester...
Sen åter till jobbet!
Sweeeeeeet!!!

Tacksam! Så tacksam för mina vänner!
Wow, fått gratulationer och presenter!
Skriver WOW igen, för så känner jag!

Var på spa-kväll med jobbet!
Då fick jag en underbar clutch med tillhörande liten börs!!!
Me like!!!


Och min strålande vackra stjärna Sara hade med sig en riktigt mumsig ask choklad!

Igår när min älskade vän Sofie kom med min lille prins så hade de blommor och choklad med sig!! Åh!!





Älskar Noblesse! De påminner mig om min saknade fina morfar. Han hade alltid sånna hemma..

- Posted using BlogPress from my iPhone