Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 4 juli 2012

Gänget samlat!

Fantastiskt!
Blir glad när jag tänker på hur underbara vänner jag har!

Vi är ett gäng på 6 tjejer som ses så ofta vi kan. Några av oss började bekanta oss tidigare än vad vi kan minnas... Sen har duon vuxit med åren, sist in hakade på under gymnasietiden och nu är vi 6 pinglor!
Även om inte alla ses och rings regelbundet, så vet alla att man alltid har 5 underbara att räkna med i vått och torrt!
Och när vi ses! Vi är ganska olika, och i olika skeden i livet med olika erfarenheter. Berikande! Olika, men vääääldigt sällan konflikter! 6 tjejer, men ingen drama!! Det ni! Alla säger vad man tycker och finns alltid mycket att prata om!
Våra kvällar brukar varvas med gott att äta, djupa allvarliga diskussioner, skvaller och många goa skratt!
Efter en kväll med girlsen somnar jag alltid med värme i hjärtat och ett leende på läpparna!
Knäppa, galna underbara vänner - älskar er!!








Jag med senaste tillskottet - ljuvliga lilla Alva!
I tjejgänget har vi endast fått töser!
Jag med Mira, Nellie och Norah! Helena är mamma till Freja och Selma. Charlie har Marion och Suss är mamma till lilla charmtrollet Alva!
Kan undras om det blir Ellie eller Vigge som kommer stå för pojkarna?! Jag gissar på Vigge!

- Posted using BlogPress from my iPhone