Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 25 april 2013

Klippt!

Var i Vbg i typ tisdags. Ja.. tisdags måste det vart. Grymt vilken koll man har på dagarna ibland - not!
Träffade bästa fotografen Karin Linde över en god kopp kaffe på studion Don't blink! Pratade och planerade kommande samarbeten! Kul när företagare går ihop och hjälps åt!
Ska bli så spännande! Känns som ett privilegium och en ära att få jobba med henne! Imorgon ses vi för första gemensamma jobbet! Så kul!! Längtar!!
Passade även på att besöka bästa frisören i stan! Goa Diddi på frisyrhörnan! Hon passade på att klippa till mig! Som alltid känner jag mig mycket nöjd när jag går därifrån ...






Klippte ganska mycket...


Men håret är fortfarande ganska långt!


Sen mötte jag en lång stilig man att äta lunch med! Det var väldigt mysigt!



- Posted using BlogPress from my iPhone