Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 22 april 2013

Fladdermus, del 2.

Skulle ge det lilla djuret skydd mot ev monsterkatter! (Shimmer)
Tog på mig Mathias väldigt stora men tjocka vantar som skydd! Eh?!
När jag petade på den fällde den ut vingarna, la sig på rygg och grep i luften med de små fötterna (?!) När jag satte fingret där tog den tag direkt!



Skickade sms till mannen...


Nu har iaf gett det lilla lustiga djuret ett litet hus som skydd mot katter och regn. Men ändå med en öppning så den kan krypa ut och flyga iväg när den vill!

Vilken spännande dag!
Nu har jag utfört dagens goda gärning (tror jag iaf) och ätit lunch. Dags att fortsätta vända papper.
Hej bokföring...

- Posted using BlogPress from my iPhone