Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 12 april 2013

Älskade katt!

Blir så orolig och rastlös när hon inte kommer in på kvällen. Eller natten. Jag vet. Hon är en katt. Och det är inte första gången det händer. Men hon är en så familjekär och speciell katt som vill vara nära oss. Verkligen ogillar när hon inte kommer hem. Dessutom regnar det ute sen igår...
Frustrerar, lite irriterad på henne och en aning orolig...
Och jo, åter igen, jag vet att hon är en egensinnig kavat katt. Men jag älskar henne och blir orolig iallafall!!
Jag vill att hon ska komma hem nu så jag kan gräla lite på henne, förmana henne, torka av henne, muttra över hur blöt och smutsig hon är och sen skämma bort henne lite med godis, gos och kramar!












- Posted using BlogPress from my iPad