Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 25 april 2013

Fb och vänner!

Ja, jag tycker både det ena och andra om fb. Där finns mycket skit. Men om man sållar så är fb fantastiskt på det viset att man kan få och ha kontakt med många! Så kul tycker jag!
Och för många företagare ett bra redskap att ses och nå ut. Enkelt och smidigt!

Men privat - så många gamla vänner jag har kontakt med. Mer eller mindre. Och många vänner jag umgås med. Enkelt att skicka ett meddelande eller ha en kort konversation på chatten. Smidigt!!
Man kan sprida event, både öppet och stängt...
Ja, fb kan vara riktigt bra på många sätt!

Och tack vare fb har jag fortfarande kontakt med en del vänner från gymnasietiden! Idag har jag haft finbesök av goa Tompa! Tog en kaffe, åt frukt, pratade lite gamla minnen och snackade om vad vi gör "nu för tiden" och självklart kikade vi till kattungarna. Där satt vi lääääänge! Mysigt! Man kan sitta och titta på de små vildarna hur länge som helst. Väldigt underhållande!!
Var verkligen kul att ses igen! Nu får det bara inte dröja 3-4-5 år tills vi ses nästa gång igen :)


- Posted using BlogPress from my iPad