Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 7 januari 2013

Monsterkatt!!!

Nä! Det gäller inte Shimmer denna gången!!
Utan Gnistra.... Hon kommer alltid hem tidigt på kvällen. Eller när jag går ut på trappan och skakar godisasken å visslar. Men inte ikväll!!!
Usch!!! Jag vet, jag är fånig och överkänslig,- hon är en katt. Egensinniga djur som man inte styr över. Men hon är min vackra älskade gosiga sällskapssjuka katt!!! Jag blir nervös och orolig när de inte kommer hem som de brukar! Fastän jag vet att katter kan vara ute ich hemifrån lääääänge!

Satt uppe och väntade... Tills kvart över tolv när det äntligen smällde till i kattluckan. En smutsig katt kom in! Välkommen hem igen älskade Gnistra! Du har vart saknad - i flera timmar!!! ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone