Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 21 januari 2013

Annorlunda men kul..

... dag på jobbet idag!
Min svåger Robert är duktig fotograf. Idag har vi jobbat ihop - igen! Kul! Han kör sin grej, jag gör min!
Fina Camilla hörde av sig till mig och ville ha hjälp med make-up då det var dags för jobbfoton. Det är inte så jag jobbar normalt sett men tycker att det är kul och tackar alltid glatt ja till såna uppdrag i mån av tid!
4 trevliga killar och 4 härliga tjejer fick idag testa mina produkter från att göra rent huden och lägga fuktkräm för bästa underlag och sedan från foundation till makeup!
Nöjda och glada fick de sen fotas av Robban!
Vill ni veta mer kan ni klicka in på Roberts hemsida som ni hittar i fältet till vänster här. Där finns även bilder från Malins fotoshoot där jag stod för stylingen :) Och vill ni ser av vad jag haft för make-up-jobb, så klicka på Robbans Flickr som ni finner på hans hemsida - och vidare in på Lilly of Sweden :)

Vackra Camilla Emring har en mycket populär blogg som även den finns till vänster här! Spana in den och följ vettja :)








- Posted using BlogPress from my iPhone