Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 21 januari 2013

Äppelkaka...

... med vaniljsås blir det efter vår kvällsmat hos morfar. Idag har jag gjort potatismos och korv! Gott!

Hade god hjälp med att göra äppelkakan!
Det är svårt att skala i början.. Men ger man inte upp utan fortsätter träna går det lättare å lättare!


Nellie och Norah hjälptes åt med att göra vaniljsåsen :)


Tack bästa pappa och morfar för att du alltid finns där när vi behöver en hjälpande hand! Som akut imorse när jag behövde startkablar och en bil som starthjälp! Tack för att du kom snabbt och även skjutsade tjejerna till skola och fsk medan jag skrapade rutorna på min bil. Och tack för att du hämtade sessorna på em när jag var i Gbg på jobb!!!
Du är bäst!! Tack såååå mycket!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone