Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 15 januari 2015

Solsken...

... hade vart trevligt...

Då är nästan vilket väder som helst ok. Bara solen skiner!
Regn kan vara både helt ok och riktigt mysigt, om det liksom inte regnade så ofta. Eller så mycket. Eller ihop med kyla, snö och massa vind!!

Nä.. Nu har jag fått nog av detta skräpväder!



Snyter mig (igen! Dumma förkylning!) Blundar och drömmer mig bort...
Tänker på barnens kusin Malin som kan njuta av underbart väder, värme och ljuvlig miljö i Asien!
Det hade suttit fint nu!!
Tänk er själva!
Äta ute, hänga på stranden.
Bada. Sola. Barnen leker. Äta glass och färsk frukt och sörpla fruktdrinkar...
Ja tack!!


Jaja... Det slutar väl regna. Nån gång.
Hörde att en ny storm var på väg.
Tjoho...

Lyckliga oss i Sverige som får ta del av så varierat väder... Så spännande!
Men men... Efter en tråkig vinter kanske man uppskattar den vackra våren som kommer sen ännu mer?
För att inte tala om sommaren!

Slutar tjura över höstvädret nu och hoppas att 2015 kan bjuda på fantastiska vår och sommar!!

- Posted using BlogPress from my iPad