Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 31 januari 2015

Min pappa!

Idag firar vi världens bästa pappa, svärfar och MORFAR!
Min pappa Baloo! Stor och stark som en björn! (Med ett hjärta mjukt som kola.)

En sån där pappa/svärfar/morfar som alltid har tid och ställer upp i vått och torrt! En sån där morfar som vill vara med när tjejerna gör nåt speciellt som att spela match eller ha dansuppvisning och även vara en del av deras vardag.
En sån morfar som gärna sitter och lyssnar när tjejerna läser sin läxa. Som tålmodigt sitter och tittar på spelen tjejerna har på sina ipads. Busar upp tjejerna och jagar dem tills de kiknar av skratt. Och han har alltid en kram över och en ledig famn att sitta i.

Idag firar vi honom!
Med god mat som Daniel lagat och prinsesstårta till kaffet!
Precis lagom!

Tack pappa!
Vi är så glada för dig!
Du är bäst!
Grattis!



- Posted using BlogPress from my iPad