Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 30 september 2013

Motion!


Promenader.
Har hört att det ska vara nyttigt. Med promenader alltså. Att motionera. Nu har jag testat det. Två dagar i rad. Drygt en timme i rask takt igår och ca 45 min raskt idag.
Är inte ett dugg piggare?! Och den där energin då? När kommer den flödandes?! Kläderna känns fortfarande lika trånga...
Dessutom har jag ont lite här å var...
Märkligt.. Vad gör jag för fel?!

Ok. Bara skoja.
Faktiskt skönt att kommit igång med regelbundna promenader. Fortsätter med det och ser fram emot att känna skillnad i kropp, sinne och kondition :) Heja mig! 😊

- Posted using BlogPress from my iPad