Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 14 september 2013

Grey...

En nyans av grått. Eller nä. Inte grått. Vitt. Silvervitt. Och flera stycken. Fast i samma nyans. Blandat med resterande svartbruna.


Sitter i bilen på väg till Gbg. Mathias kör. Tjejerna sitter i baksätet. Förväntansfulla!! Bio väntar! Första 3D-filmen för dem. Och för mig! Spännande! Monsters University blir det!

I bilen sitter jag och betraktar mitt nytvättade hår. Och där. Ja, det är där de är! Alla silvervita. Många är de! Överväger tanken på en ny färgning.. Snart. Äh! Tar det med ro... Fast alltid trevligt med ny färg. Håret blir så mjukt då... O well... En annan dag..

Nåt annat som var nytvättat var min klänning. Nytvättad och ren tills jag satt mig i bilen med min fina Keepcup fylld med kaffe. Klart att jag spillde. Jag spiller alltid. Oftare än barnen... Därför har jag alltid tvättservetter med mig. Skyller på barnen, men använder dem oftare till mig själv...


- Posted using BlogPress from my iPhone