Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 24 september 2013

Monster i mitt hus!

Och inte i källaren - utan i mitt kök!!!
Usch, fy och blääää!!!!

Mathias är inte hemma, så vem ska rädda mig från detta feta svarta åttabenade monster?!?!!!!!

Stod och grejade i köket, och i ögonvrån ser jag nåt svart snabbt röra sig över golvet och in under diskmaskinen!!!

Ångest, skräck och rysningar!!!

Jo, åter igen - jag V E T att de inte är f a r l i g a!!!
Men, de är bara så vidrigt äckliga att jag bara ryser, får lätt ångest och bara kan inte förmå mig att närma mig dem.
Och, det är bara (eller mest!) de feta hus-spindlarna som får mig att rysa som värst... Kan inte förklara det. Det bara är så.

Jaja. Jag beväpnar mig med dammsugaren. För säkerhets skull. Ifall monstret skulle anfalla. (Troligt?!?!)
Släcker köket och förflyttar mig fort från rummet och hoppas att jag slipper fler möten, iallafall innan Mathias är hemma igen!


- Posted using BlogPress from my iPad