Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 17 november 2012

Vip-kväll!

Bio på Bergakungen med goda vännerna Rick och Bella!
Äntligen var det dags för sista efterlängtade delen i Twilight-serien - Breaking Dawn, Part two!!! WOW!!!








Vi laddade i Vip-loungen innan filmen började! Kaffe och choklad!




I baren hängde snygga goa vänner från Veddige som också skulle se BD-part2 :)








Med popcorn och cola - redo!!




Efter filmen åkte vi till Varberg! Pizza på Campino - Mums!!!




Och filmen då?!
Jovars. Funkar.... Hehe!!!
Jag har ju lusläst böckerna, så har ju en del i huvudet som inte var med eller var ändrat. För min del hade filmen kunnat lätt vara lite längre och ännu mer detaljrik och speglat böckerna ännu mer. Men det som var, var bra! Älskar karaktärerna! Mina favoriter är de maffiga vargarna med Jake i täten och hela familjen Cullens. Älskar att se karaktärerna från böckerna!! I Cullens är Alice och Emmet mina favoriter :) Och Bella såklart!

Fem stjärnor av fem möjliga såklart!
Var ju stundtals minst sagt upprörd, förnärmad och lätt irriterad...
Men, när filmen var slut, känslorna lagt sig och jag hunnit analysera lite var jag väldigt nöjd! Så - se den!!
Det ska jag göra - igen!! ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone