Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 28 november 2012

Välkomna!

Nu på söndag kör jag en favorit i repris!
Det var så många som ville komma i söndags, men inte kunde, så nu får alla en ny chans!

Jul-Öppet-Hus den 2 december kl 15-18!
Jag bjuder på glögg, pepparkakor, julstämning och sköna julerbjudanden!

Förutom julklappstips kan du som kunde ha chans att vinna nåt fint i utlottningen jag har för alla som går hem med en påse!

Så, passa på att fynda lyxiga julklappar till din älskling, föräldrar, svärföräldrar, tonårsbarn, vänner och syskon! :)

När du handlar hos mig så får du inte bara service och produkter av högsta klass, utan du stödjer samtidigt en lokal kvinnlig egenföretagare! Bra va!
Så, tusen tack i förhand!

Hoppas vi ses!