Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 6 november 2012

Kära Tomten!

Dagens I-landsproblem!
Jag måste diska för hand! Blä! ;)
Nog för att man ibland gnäller lite på detta eviga "röja-i-röja-ur" som liksom aldrig tycks ta slut, men det som är värre är att inte ha nån diskmaskin alls! hahaha!
Men men, se det från den positiva sidan - det kunder vart värre... Tänk om tvättmaskinen la av?! Eller pannan?! Brrrrrrrrrrrr.....
Men, Kära herr Jultomte - i år önskar jag mig en ny diskmaskin! Och skulle du vilja toppa det, så kan du skicka med en ny dammsugare också, för den är också på sista versen....

Dessutom - envisas min lilla dator med att stänga av sig lite då och då... Typ några gånger varje dag... Hmmmm - ogillas...