Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 28 november 2012

Knasigt!

Lyckades på nåt sätt tydligen publicera ett helt tomt inlägg!
Hmm...
Eftersom jag inte är säker på hur jag tar bort det får jag väl fylla det med text.

Ok.. så improvisera nåt nu då.

Kan berätta vad jag ska göra ikväll.

Snart kommer två trevliga föräldrar hit - ev med barn. De är klassföräldrar ihop med mig i Miras klass. Vi känner att det sannerligen är hög tid att planera för barnens julfest!
Spännande!
Jag är ju helt ny i rollen som klassförälder så det ska bli intressant det här!

Men kul! Är väldigt glad över att kunna vara väldigt delaktig i barnens liv och roligt att vara klassförälder och hjälpa till!

Inför kvällens besök har jag och Mirabelle bakat en saffranssockerkaka! Doftar underbart i huset! Finns inget som luktar godare än nybakat tror jag!
Eller det jo... små små bäbisar luktar nog mysigast av allt... fast nu känner jag att jag svävar iväg lite. Kanske blir så när man vet att det ligger en liten pluttbäbis i huset bredvid! Mysigt!

Men men, nu har jag nog pladdrat på tillräckligt för att kunna publicera!

Önskar er alla en toppenskön kväll!