Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 26 november 2012

Ishall!

Så glad att vi har en ishall i vår lilla by!!
Och så glad att den används regelbundet av både förskolor och skolan! Så kul att barn får lov att åka skridskor!
Dessutom är jag så glad att jag som mamma har möjlighet att vara delaktig i barnens aktiviteter och skolutflykter!
Mysigt också att töserna har världens bästa morfar som också brukar kika ner och kolla läget!


Kul att se barnen åka! Fullt ös! Så duktiga! Vissa har lättare för sig än andra, men alla kämpar på och verkar ha kul! De flesta har dessutom lite fika med sig! Mira brukar ha varm dryck med sig! Gillas!!

- Posted using BlogPress from my iPhone