Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 11 maj 2012

Toppenkväll!

Familjen samlad! Kryper i säng med ett leende och varmt hjärta!


Sötnosen Lucas!


Nellie busar med pappan :)


Mira och Norah lyssnar på musik med morbror, men dissar. Den luren hade varken Danny eller Eric Saade... Inte ens Sean Banan ;)


Lucas fick chips av gudfar


VM i Super Mario Bros! Utmaningen ligger inte i själva spelet, utan konststycket att spela samtidigt IHOP med de tre Sessorna! Hahaha!!!





B U S ! ! !


Efterrätten är klassisk och oslagbar! Jordgubbar med grädde!


Vet inte om det beror på ren trötthet eller den "spännande" hockeymatchen på tv som gjorde att de knoppade in en efter en...


Mys! Min älskade vackra Mira som blivit så stor att hon nätt och jämt får plats att krypa upp och somna i min famn...


- Posted using BlogPress from my iPhone